Pages

Friday, December 31, 2010

Review filem : Janin


Filem seram Grand Brilliance ni diarahkan oleh
M.Hitler Zami.what?tak kenal?
ala,anak pakcik zami ismail yg pkai baju senget sebelah dalam
pi mai pi mai tang tu tu haa.eh btol ke aku ni??
anyway,
cerita ni kisahnye tentang sebuah kampung nelayan ni
yang tetiba satu hari gempar dgn kejadian hilang duit,emas bagai2.
so dari mula smpai la akhirnye cerita ni,
adelah berkisar tentang mencari siapakah atau apakah
yang mnjadi dalang kepada kecurian ni sume.wah.tinggi pula bhs aku dictu.
cerita ni dilakonkan oleh Eja dn Hairie Othman sebagai watak utama.
dan ade lagi yg lebih utama,hantu budak kicik yg aku pun xtau nama ape.huhu

cerita ni permulaannye sungguh saspen.
ttp hakikatnye hampeh.
err.
ye,aku tau dalam suratkoba kate cerita ni dpt byk kutipan,
tapi aku tak tau la mane bestnye cerita ni.
plot seperti tunggang langgang.
cerita cam tak smooth jeee.
hantu plak,hmm.tak real.
macam chucky.knal chucky?ala anak patung jahat tuh.
aku yg terkenal dgn ketidaksanggupan menonton cerita hantu
nipun tidak merasa keseramannya.
usahkan lagi kakak aku yg
ditibainye bergelak ketawa smpai satu panggung blh dengar
bila scene hantu keluar.ish2.hehe

jadi aku merekemenkan sesiapa yg rasa nak tgk cerita seram,
tak perlu la menonton cerita "konon" seram seperti ni.
tak berbaloi y'all.huhu
aku ni pun tertengok cerita ni disebabkan
tiket Hantu Kak Limah Balik Rumah dah pun sold out.
tapi,kalo rasa nk tgk pun,sila la.
aku tak marah pun.hehe
kalo nk tgk sbb rasa nak menyokong industri perfileman negara,
baguih la ye.

ok.peace.out.

8 comments:

♥ 미스 kiera ♥ said...

hye...

hit u back!

da folo u..do folo me yeah.

btw..
pakai shawl?
jum join contest ni..


http://owlkieranaa.blogspot.com/2010/12/kami-dan-shawl-contest.html

.::: Princess MOMOY :::. said...

oh ramai yang kata citer nih tak suspen langsung
Saya Blogger TERENGGANU
MY RECENT POST: Jom Kenal KHAIRUL FAHMI CHE MAT Yang Encem

dillataib said...

ctiey ::
followed u back too.!

princess momoy ::
betul.tak saspen pun.hihi

Eni Taib said...

hahahahahhaha... smpi skrg aku msih ingt..chucky versi Malaysia. hahahahhaha.. adoyaiii.. dila, silalah ke mesra mall n tgk hantu mak limah. aku sgt rekomen. =)

dillataib said...

i really want to go.
but no one is really going to get
me there.
huhu
life is pretty boring when u dont
hv any licence.(-_-=)

nur83scopie said...

next...khurafat...tiket da book...hopefully best and menakutkn...nk jerit kuat2..

nur83scopie said...

tomorrow..khurafat...hopefully best...hehe

Anonymous said...

xdak ke link film ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...