Pages

Friday, October 10, 2008

*Addiction..*

Adakah anda mcm cik sUnnyMiso juga???
Addiction...dlm dunia ada macam2 jenis addiction..
Addiction ni kira penyakit la kan??
Agak2 korang apa jenis addiction cik sUnnyMiso hidapi sekarang?
Kalau jawapannya "food addict"...teng!!salah2..hehe~~
Balik kelas biasa korang buat apa?
Mostly cik sUnnyMiso kalau dah sampai rumah terus on computer..
Dah jadi tabiat nampaknya..
ish3..bahaya nih..
..Compute
r addiction..
ha,itulah penyakit yang tengah menyerang cik sUnnyMiso ni..
senget betul lah..
kaLo tak internet,main game,pastu edit gambar,pastu cari resepi,pastu baca blog orang lain
sampai lebam biji mata..huahuahua..
Tak bagus ni..kena cari jalan penyelesaian..!
- buang laptop?(uish..hadiah org,xleh2..)
- potong internet (xpasal2 trcetus perang dunia kat umah ni plak..hehe--------->next!)
- simpan laptop di tempat susah nak ambi
k (kalo macam ni baik buang terus je)
- jual dekat orang,duit simpan untuk balik Malaysia. (idea orang2 yang senget..huhu~~next!)

Kesimpulan?
waaa...xde jln penyelesaian..
macam mana ni??


1 comment:

nudzirah said...

cik miso~~
saya pun mengalami masalah yang sama..mari kita sama2 cari jalan penyelesaian yang bernas...
saya tak mampu lagi hidup begini.. T.T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...