Pages

Thursday, October 30, 2008

Mesti ke??

sedang cik sUnnyMiso membelek2 newspaper online
smbil mndgr lagu2 nasyid yg dipasang member yg dgr khabar br shopping habis-habisan di COEX mall,
tetiba trbaca satu berita ni.
pasal seorang pemuda yg meninggal dunia semasa
menolong seorang wanita yg begnya diragut.

walaupun kejadian yg berlaku kat Dataran Merdeka,
Kuala Lumpur
ini bukan lah pertama kali seumpamanya
tapi
yg cik sUnnyMiso kesalkan lelaki tu baru je brumur 17 tahun yg
dlm perjalanan balik dr bekerja di sebuah restoran makanan segera.

bedebah punya peragut sekarang ni.
sekar
ang dh pandai buat krja brkumpulan smpai sanggup berbunuhan.
lengkap ngan parang ng
an pisau lagi tuh.
apa diorang igt dorg tu lone ranger ke?

hishh..panas btol hati ak nih!!

apa nk jadi la ngan anak2 muda sekrg ni ye.
tak paham la ciksUnnyMiso.

tak ke dorg pk psl nyawa budak lelaki tu?

entah2 dia bekerja nk kurangkn beban keluarga,

tetiba dia meninggal,sapa nk tanggung?

mgkin ciksUnnyMiso trpengaruh ngan crite2 drama tv
yg
slalu jd santapan mata setiap ujung mggu tp perkara mcm tu tak mustahil kn?
Nyawa manusia sekrg ni dh jatuh ke harganya?
seposen?
dua posen?

senang2 nk bunuh org.
tensen2!!!!


2 comments:

aLwEz aLiN said...

kal0 da die bunuh cenggitu jew cik sunnymiso, bkn sposen dua la tp da kre free2 jew tu... adeh~ kejam t0l...

*sUnNyMiSo* said...

btol2..
yg lagi teruk tu,
melayu jugak yg jd penjenayah.
hish..perangai mcm xde agama!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...