Pages

Sunday, November 02, 2008

-Satu hari di Mr. Pizza-

Entri kali ni khas utk member aku
yang ketika ini mgkin sedang lena dibuai mimpi.
(sekrg dh 2:19pg,mane taknya!hehe~~)
Sambil makan pizza edisi baru perisa ketam besar,
akhirnya dpt juga aku mengorek cerita 'hot' dr member ak ni.
Ceritanya tu membuat aku berfikir panjang.
Sepanjang lautan yg saujana mata memandang.(xde kaitan,sila abaikn)
Susahnya nak bina satu hubungan.
(hubungan ape?Lu Pikirlah Sendiri--->bak kata Nabil Raja Lawak dlm shownya)
Dan bila dh elok relationship tu
tetiba timbul pulak isu lain.
Hubungan biasa,atau lebih dr sekadar biasa?
(xtau la yg mmbaca ni paham ke x,tp anda dinasihatkn
supaya brfikir dgn matang br bley paham.hehe^^)
Itu la masalahnya bila sekrg umur dh semakin brtambah angkanya.
Tak mcm ms kecik2 dulu,cinta tu blh jd cinta monyet,
tak pun bak kata mat saleh,puppy love.
Sekarang sume kna serius.
Blaja kna serius.
Keje kna serius.
Berkawan?Kena serius jugak ke?
Simpati pula aku kat member ak ni.
Aku ni nasihat bleh jer beri,tp tu sume ak cedok dr mana2 buku atau artikel je la.
(ak ni kn suka membaca,ulat buku la katakan..kuikuikui)
Kata orang,lbh baik brtanya pd yg dh ada pengalaman.
Baru la real sket.huhu~~
arap2 selesai la masalah dia tu.
Ak tak kisah sape dia nak pilih.
Yang penting,aku gembira kalo kawan aku gembira.
Korang macamane??




ini piza.mcm la korang xtau.hehe~~



begini la agaknya situasi kwn aku tu ye..kehkehekeh



2 comments:

Eni Taib said...

bez ke piza ketam?aku tgk lam laman web aritu ade eskrim perisa charcoal.which means arang batu laa.ye ckp ade jual kt korea.betui ke idak?

dillataib said...

bes la jugop..
perisa charcoal?
biar betui..
x prnh dgr plops ak..
hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...