Pages

Sunday, October 12, 2008

Argghhh!!

Nampaknye dh masuk dua hari cik sUnnyMiso diserang sakit perut tahap gaban (bkn klas ga ye..).Dan hari ni juga cik sUnnyMiso telah brkelakuan pelik.huhu~~dalam kesejukan malam kaki (dgn badan skali) cik sUnnyMiso ni selamba je kuar jalan2 sekitar Sindaebang ni (kawasan rumah).Ingatkan nak pergi jalan2 kat taman,tp terigt pulak crita Azrina yg diganggu orang tak betul masa jalan sorang2 dkt2 ctu,trus hajat dibatalkan.ciKsUnnnyMiso ni x kawin lagi tau,nati jadi pape ssh plak..hehe~~dalam sakit perut yang mncengkam tu,tanpa disedari cikSunnyMiso tlah pun naik bas menuju ke Boramae..(buleh ke tnpa disedari??)jalan punya jalan punya jalan,akhirnya smpai ler kat umah member sorang ni.


Disebabkan malam yg semakin larut,suhu yang semakin menggila sejuknya,perut yg semakin ntah pape sakitnya,cik sUnnyMiso pun ambik keputusan nak tido umah member je la malam ni.Sori ye housemate sume,tgglkn umah malam ni..huhu~~sbnrnye kuar jalan2 tu nak kurang sakit perut,sj xnk fikir psl sakit ni.Kata orang,kalo kita x fikirkn sgt psl sakit kita tu,reda lah nanti.Cara ni menjadi juga sbnrye,sekrg cam dh kurang sket..alhamdulillah..


xtau la plak punca sakit ni datang,mungkin ujian tuhan,ataupun tuhan nak bagi prigtn kat ciksUnnyMiso yg kdg2 lalai dlm mengingatiNya.Wallahuallam..ciksUnnyMiso trima sahaja,sbb apa sahaja yg Allah turunkan kpd kita samada bala atau kurnia pasti ada sbbnya..cik sUnnyMiso yakin Allah masih sayangkn diri ni sbb tu Allah bagi ujian ni menunjukkn Dia tidak lupa pada kita,dn supaya kita x lupa pada Dia.


tp kn yg ciksUnnyMiso pelik tu,knapa kalo time sakit pun,selera makan cikSunnyMiso tak prnah kurang ha??arrgggghhhhh!!!


Ini gambar hiasan.Tidak ada kna mengena dgn diri cikSunnyMiso.(^_~)

6 comments:

AiNee said...

amboiiii...sakit perut ye??minum ler air suam byk2..petua aku,tdo.senang jer.jgn mkn mknn berketul..mkn roti jer dlm 1 2 nie..pastu ok laa..

*sUnNyMiSo* said...

amboi..dh brmcm2 cara ak buat ni tau..neway,thnks for the advice.
nati ak buat la tgk jd ke dop..huhu~~

AiNee said...

heheheh..sure jd ah..besides than sapu minyak panas..

ajidraai said...

saket perot?
elok je aku tgk.
siap bwk rendang lagi g kelas..

satu care nak ilang,terjun bgunan..haha~

HaNiF al-Ahmadi said...

buruk atau baik ujian itu semuanya adalah rahmatNya...myb pengampunan...tp x salah menganggap ye sbg bala.. dila jgn ikut selera dila...cos semua batch 83 syg dila..

*sUnNyMiSo* said...

ni perli ke apa..???
huhu~~
x prnh anggap sbg bala,ni namanya ujian..kn3??hehe
neway,bkn sbb salah makan..
beloved mom ckp perut msk angin..
hehe..
cik sUnnyMiso pun sayang u olls!!
*blushing*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...