Pages

Saturday, May 09, 2009

EMO

Minggu ni byk dpt result utk midterm yg lepas.
argghhhh...
result.result.result.
takde satu pun yg boleh dibanggakan.
kali ni buat lagi kesilapan yg prnh buat waktu pmr dulu.
trlalu confident jwb soklan.
tp resultnya,hancuss...
kna rajin lagi blaja neh.
sedih banyak2 pun x guna,kan??
nasib baik mggu ni sibuk dgn preparation utk
Hi Seoul Festival.
sedikit sebyk boleh lupakn sket psl result midterm tuh.
dh la makin dkat nk balik makin tak sabar jadinye.
(tp gerun gak nak balik nih.dgr kate peragut2 kat m'sia tu dh semakin mengganas!)
Akhir2 ni jugak emosi tak brape stabil.
Ade je yg tak kena.
apa ni wahai hati...
sabar ler kamu ye..
Jangan cepat marah2.
Sabar ye cik hati.
S.A.B.A.R

*Geram dgn budak2 korea yg suke buat prof mcm xde kat dpn time class.Sume buat hal sndiri,prof tu punye la baek..ishhh..taulah dorg dh bijak.cesss!!

2 comments:

aLwEz o0kies said...

kn3???
ske ati jew td0!
ad dak klas ktorng siap merngkak kluar klas lg!
cis bt0l la diowng nie!

*sUnNyMiSo* said...

btoi tuh...
yg tak tahan tu,oppa2 pun rmai
yg buat cenggitu..
tak matang tol la..
hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...