Pages

Wednesday, May 27, 2009

TerimaKasehDaunKeladi



Dapat tau ade org bagi award ni.
Dan org yg amat baek hati tu adalah tak lain dan x bukan adelah pemilik blog
Bukan Sekadar Cakar Ayam ni.
Timakaseh2..
Okeh,sebagai memenuhi syarat utk menerima award ni ciksUnny kna
sambung ayat kat bawah ni tak lebih dari 50 patah
perkataan.
Uish..cam nak masuk prtandingan kat suratkhabar
berita harian je..kuikuikui
ape pun layan je la.
Lgpun lebih baek layan ni dari study
c ono aka c language programming neh.
ciksUnNy sndiri pun x paham knape ciksUnny x bleh nak
paham2 subjek yg mmg susah nk difahami nih.
ade sape2 faham ke?
hehe..
wokeh.jom layan.
*nama yg ade lam ayat tu adelah nama sebenar pemilik blog td aka
pemberi award nih.kalo nak brkenalan,
bulehla melawat blog beliau.^^;

“Saya sangat bertuah dpt mengenali Hazwan Arif kerana....".

Kerana si Hazwan Arif ni sangat bertuah berpeluang jadi kawan satu sekolah aku.kuikuikui..
bukan sume org buleh dapat peluang keemasan neh.adus poyos nyes akus.kuskuskus..:)
ok2..sambung2.Saya juga berasa bertuah kerana walaupun tidak mendapat award '
Bertuah Award 2009' drpd org yg sama ni,sy tak akan banned maupun mengharamkan si Hazwan Arif ni drpd melawat blog ciksUnny ni.Bertuahnye saye..:p....(walau pd hakikatnye buleh je sy dgn selambanye copy paste je award tu.tp x real la kn..tu kire nk menca.pub dh tu.auuu...lame tak gune prkataan 'mencapub' tu.kehkeh.Saya juga bertuah kerana walaupun aku asyik tukar2 kata ganti nama diri yg pertama,drpd 'saya','aku',smpailah 'ciksUnny', aku masih berpeluang dapat award Amazing Blog nih.Jadi last skali,saya sangat bertuah dpt mengenali Hazwan Arif kerana si Hazwan Arif ni juga bertuah dapat kenal dgn ciksUnny.kuikuikui.
Sekian,terima kaseh..~

*Alamak,tak cukup syarat neh.Dh lebih 50 perkataan.hehe.bantai je la.tiba2 nak wat karangan darjah satu grade F.(^_~)Papepun maafla sape2 yg bace ni ye.Otak tgh kurang berfungsi dgn baek penangan study c programming neh.Peace to all!^^

2 comments:

Hazwan said...

haha..
tu aku yg bertuah..
bkan ko..
haha

musytaquljannah said...

la..aq nk try pham p xpham..huu
memang merapu ni..
adeii..^_~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...