Pages

Thursday, June 18, 2009

ada apa dengan 83??

Ya kami lapan tiga.
eighty three.
palshib sam.

apa ada dengan 83?
kata miss wikipedia:-
  • The number of the French department Var
  • The ISBN Group Identifier for books published in Poland
  • 83 is the highest UHF channel on older televisions made before the late 1970s (newer televisions only go up to channel 69, due to the frequency spectrum previously assigned to channels 70-83 in the USA being re-assigned to cellular phone service there in the late 1970s-early 1980s). As an example, the television station CIVIC-TV managed by the James Woods character Max Renn in the 1983 film Videodrome was on Channel 83.
  • 83 is a Quebec hip-hop group.
  • M83 is a French electronic music group.
  • No stable isotope of any element has an atomic mass number of 83.
  • An emoticon based on :3 with wide-open eyes.
Tapi above all this,yg paling best,paling meletup,paling hot is::--

KERANA KAMI AHLI BATCH 83

Tanpa kita sedar 2 tahun dah berlalu.
Dalam masa ni,banyak sangat dah pengalaman yang telah dilalui bersama.
Kalau nak dicerita,memang tak akan habis satu blog ni.
Sama-sama lah kita renung kembali.
Apa yang baik jadikan teladan.
Yang kurang baik jadikan sempadan.
Kita adalah siapa diri kita.
Tak perlu orang lain untuk menilai.
Dan sesungguhnya kita tak pernah layak untuk menilai seseorang
hanya dari pendengaran telinga,percakapan mulut, dan pandangan mata.
Sokongan sahabat2 semua pada batch ni ciksUnny dahulukan dengan
ucapan terima kasih yang tak terhingga.
Mana yang tak elok,sama-sama kita perbaiki.
Tak perlulah kita berada di takuk yang lama kan?
Majulah 83 untuk semua!
-Aku sayang budak batch-

~Happy birthday 83~

7 comments:

aLwEz o0kies said...

yea!!!
83838383838383~
upload ar gmbr2~
ngehehe~

Mj said...

hee..kenangan sepanjang bersama batch 83 byak merubah idup aina..thnx semua..hepiey besday 83..toinkkk..toinkkk

Nurulaini binti Taib said...

congrats!!!

namesayerien said...

terlaloooo sayang sama 83~^^

cupin cipon said...

macho2...
sugo2..

2ndstopsolution said...

hai bupanjang batch 83~~

*sUnNyMiSo* said...

alwez ookies ::
rasenye slain gambar ms grad snu,ade lagi gmbr len yg kita btol cukup2 83 ke?hmmm...hehe

Mj::
toinkk..toinkk..juge(gaya melompat katak ke ni aina??)

sis::
thanks!!^^

namesayerien::
sayang smpai bile2!

cupincipon::
macho?ayu ler^^ahaks!wakaka

2ndstopsolution::
aku dh retired la...dh smpai mase~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...