Pages

Sunday, June 14, 2009

Rasa Macam Malaysia.

Baru sahaja balik dari exam dengan seorg sahabat ni.
Tiba-tiba hujan turun rintik-rintik.
"Aku suka waktu hujan.Rasa macam Malaysia."
Tak semena-mena terkeluar pula ayat tu dari mulut ciksUnny ni.
Sahabat itu juga mengiyakannya.
Hebat kan.
Hanya dengan turunnya hujan itu kita boleh merasa suasana seperti di Malaysia.
Hebat betul ciptaan Allah.
Duduk kat sini baru boleh rasa istimewanya hujan itu.
Rintik hujan yang jatuh,suasana dingin dengan angin sepoi2 bahasa,
bau jalan tar yang menusuk hidung.
Kini baru dapat rasa,betapa sesuatu yang nampak remeh di pandangan dan fikiran,
boleh jadi suatu yang amat istimewa bagi kita.
ciksUnny suka waktu hujan.
Hujan itu kan rahmat.
Tak syak lagi....kan??

**baru lepas korek isi tabung.보람이 느껴요...^^

6 comments:

cupin cipon said...

ingat baru lepas korek isi hidong..
haha..
sugo2...

fararusdi said...

hehe.. sana jarang hujan ke?

Nurulaini binti Taib said...

sini jarang hujan wehhh.. panazzz

*sUnNyMiSo* said...

cupincipon::
korek idong hari2 buleh buat..haha

fararusdi::
xde la..sekrg slalu juga turun hujan.season's change maybe..~

sis::
haha..ye la,ni bkn musim hujan kat m'sia sekrg...

aLwEz o0kies said...

hehehe~
suka perasaan msa hujan~
ska suasana~
ska baw hujan~
tp xska jln lam hujan!
eheks~

Nur Fadhilah Abd Ghani said...

dilla
i`ve changed my blog title..
gud luck for the last paper^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...